miercuri, 6 iulie 2011

My New Rings

Hello girls,

Azi am plecat cu treaba de acasa si dupa ce am terminat treaba, am ajuns unde-mi place cel mai mult,prin magazine:))
M-am ales cu cateva hainute si 2 inele,desi nu  obisnuiesc sa imi cumpar inele pentru ca nu prea le port,acestea chiar mi-au placut si le-am dat o sansa.

Mi-a placut tare mult ideea ca  are ceas inclus




Acesta este ceasul despre care vorbeam intr-o postare anterioara ca l-am cumparat de la Stradivarius,mi-a placut mult modelul,insa calitatea lasa de dorit...

Voi ce bijuterii cumparati cel mai des?

 Va doresc o seara cat mai frumoasa!
 Pupici

Amelia T.

6 comentarii:

Dia spunea...

Cel mai des cumpar cercei...de fapt doar cercei imi cumpar:))...bratari nu port, iar lanturi ce am is primite:)

Amelia T. spunea...

Dia si eu cel mai des cumpar cercei;))

ses spunea...

Nici eu nu prea ma omor cu bijuteriile,mai mult le cumpara surioara si dupa le port si eu:)) un ceas asemanator avem si noi,foarte practica ideea:))

C.L.M. spunea...

Cumpar inele, imi plac, desi acum nu prea le mai suport :D aaa si cercei :D

Sunt superbe inelele, mai ales cel cu ceas, foarte interesant:)

O seara faina si tie:D

Mademoiselle spunea...

foarte dragut inelul-ceas ! eu de obicei imi cumpar bratari , am o obsesie ... am un suport plin plus cateva cutii :)) pe care nu prea ajung sa le port dar na , obsesia e obsesie..

Amelia T. spunea...

@sev.makeup:da,il poti purta si ca inel si ca ceas,2 in 1;))

@C.L.M:Ma bucur ca iti plac,eu cum nu prea cumpar inele cred ca mi-am pierdut din gusturi la capitolul asta.
O seara faina si tie>:D<

@Mademoiselle:Multumesc!
Cam asa sunt obsesiile femeilor,sa aibe cat mai multe,desi nu apuca sa le poarte pe toate,insa nu se stie niciodata..:))