marți, 14 iunie 2011

Make-up-Blue moon+NOTD

Hello girls,
Ieri mi-am luat zi libera de la invatat si am facut ce-mi place mie cel mai mult sa fac;))
Pentru machiajul asta am folosit negru si  albastru,o culoare care eu cred ca scoate in evidenta ochii caprui,eu una nu as iesi in timpul zilei cu machiajul asta din casa,dar cred ca e perfect pentru o seara in oras,in club etc.






Notd:


Iar ca ultima poza nu pot sa nu ma laud cu  ceva yuummy ce am facut ieri;))
 Tort de biscuiti cu caramel si sa nu va imaginati ca e dificil de facut....daca eu am reusit,care sunt un dezastru la facut prajituri

Era sa uit,am o mare rugaminte la voi,particip la concursul organizat de Choco pe facebook si am nevoie de cate mai multe like-uri,pentru a ma ajuta:
-Da-ti click aici si like la pagina Choco`s pretty things
-Apoi intrati aici si un like la poza

Va pup si >:D<

Amelia T.

8 comentarii:

Andra T. spunea...

Vaaaai, arata delicios=p~ am mai spus vreodata cat sunt de pofticioasa?:">


Si unghiutele tale arata fain fain, si machiajul la fel.. Idee de post: poti face un machiaj inspirat de unghii...sau invers:d pupici

Amelia T. spunea...

Vaaaii Andra,eu sunt si mai pofticioasa:))te invit la o prajitura:*

Multumesc de idee,foarte interesanta ,nu m-am gandit la asta pana acum.
te pup

Dana spunea...

Unghiile sunt minunate:X! Te astept si pe la mine ;;)

Amelia T. spunea...

Multumesc:)

Dia spunea...

Dragut machiaul, putin mai colorat intr-adevar. Unghiutele sunt super....:)

Amelia T. spunea...

Dia,chiar azi m-am gandit la tine ca mi-ai zis sa fac un machiaj mai colorat si la Andra care mi-a zis sa asortez machiajul cu unghiile si a iesit ceva dragut zic eu.Maine daca am timp o sa il postez.Pupici

Unknown spunea...

arata bine de tot tortul ala de biscuiti ;))

Amelia T. spunea...

:)Multumesc:*