joi, 9 iunie 2011

Kim Kardashian inspired make-up

Hello girls,
Nu am mai postat de mult pentru ca sunt in sesiune si nu prea am timp,stiti voi,examene,stres... dar mereu trag un ochi la ce mai postati si comentez si eu pe ici pe colo ....abia astept sa termin sesiunea(cu brio:)))si sa imi reiau activitatea in forta pe blog,sa am timp si pentru pasiunea mea;))

Daca tot am fost fata cuminte azi si m-am trezit devreme,m-am gandit sa fac si ceva ce imi place,asa ca am incercat sa realizez un machiaj a lui Kim Kardashian,ceea ce nu a fost deloc usor,tinand cont de faptul ca are niste trasaturi superbe si machiajele ei sunt extrem de frumoase.....acum sincer  va zic ca nu stiu cat de mult mi-a iesit...imi pare rau ca nu am avut aceeasi culoare a rujului,dar ca tehnica eu zic ca am fost pe aproape;))
Astept si parerea voastra







 Va pup si va>:D<                                                                                                                                     


 Amelia T.                                                                                                                                           

10 comentarii:

A.M. spunea...

ai niste premii la mine http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/06/inspiration-blog-award-best-blog-award.html :)

Amelia T. spunea...

Multumesc frumos!:)

Alina Barbu spunea...

Cat de bine iti poate sta cu machiajul acesta !!
Imi place mult si cum ai aplicat eyelinerul.Foarte bun machiajul.i like it !
te pup !

Amelia T. spunea...

Multumesc Alina:*:*

Anonim spunea...

UUU cat de frumos:x Imi place ca e fosrte curat:x
Superb:d

Amelia T. spunea...

Multumesc Ancuu:*

The girl with green scarf spunea...

ce frumoasa esti;;) chiar semeni cu ea:P

Amelia T. spunea...

Multumesc Delia:*

C.L.M. spunea...

Esti draguta:D imi place:D pupici

Amelia T. spunea...

Multumesc frumos!:*:*