luni, 30 mai 2011

Noi achizitii:La Roche Posay

Hello girls,
Nu am mai postat pentru ca am fost pelcata cateva zile in concediu,vacanta (nici nu stiu cum sa-i zic;))) la Roma,intr-o postare viitoare o sa va arat si poze:)
Mi-am cumparat inainte sa plec o crema effaclar duo de La Roche Posay,pentru ca din nou cosurile isi cam fac de cap pe fata mea si auzind lucruri bune despre aceasta firma ,m-am gandit sa incerc si eu cateva produse cu speranta ca o sa faca minuni;))...nu a fost chiar asa,crema o folosesc cam de o saptamana (stiu,nu e mult timp) si si-a facut prea putin treaba,in sensul ca diminueaza roseata si cosul se usuca mai repede,pe ine nu m-a impresionat ,o sa continui sa o folosesc,poate pe parcurs o sa fie mai bine.
Un alt lucru ce nu-mi place e ca are 40 ml iar pretul 49ron,mi se pare cam scumpa.


Al doilea produs,e un gel de curatare pentru ten gras,nu am apucat sa il folosesc,daca vreti un review,sa-mi ziceti.
Pret redus :38 ron,nu stiu cat este la pret intreg.


Si era sa uit,in sfarsit mi-am cumparat si eu apa termala,nu am mai folosit pana acum dar mereu vedeam scris numai lucruri bune despre ea.Si da!e foarte buna,nu as mai renunta la ea,daca mai sunt fete ca mine care nu au folosit-o,le-o recomand:)
Pretul nu-l mai stiu exact,undeva la 15 ron acesta mic,la 50 ml si aprox.30 ron,cel mare la 150ml.

Va pup si va >:D<


Amelia T.

Niciun comentariu: