joi, 19 mai 2011

LOTD...

Hello girls,
E cam tarziu si sper sa nu am greseli de scriere pentru ca sunt foarte obosita(daca gresesc ,imi cer scz!).Cu toate astea,nu puteam sa ma pun pe pat inainte sa postez cateva pozilici cu look`ul de azi(ieri;))),mai ales ca maine am iarasi o zi incarcata si nu o sa am timp.
Am avut pofta de putina "joaca" inainte sa plec la facultate si parca,parca imi place ce a iesit,acum ramane de vazut daca va place si voua.Ceea ce incep eu, insa,sa observ  foarte vag ,e ca odata ce  am inceput sa practic mai mult si mai mult...incep sa apara pe parcurs si rezultate mai bune si cel mai important sa indraznesc mai mult si sa nu-mi mai fie teama de a merge un pas mai departe....Spun toate astea pentru ca la un moment dat(si nu demult a fost acel moment),chiar am postat si pe blog, eram foarte dezamagita ca nimic nu-mi reuseste si vroiam sa pun punct.Din fericire,acum sunt putin mai motivata si mult mai ambitioasa.Nu vreau sa ma dau batuta ...e ceea ce imi place cu adevarat sa fac si o sa continui cu multa munca si perseverenta si stiu ca o sa apara si rezultatele:)
Sper ca nu v-am plictisit,simteam nevoia sa-mi spun offff`ul;))
Pozele acum:



Va las acum cu Mosu` Ene si va pup>:D<
aveti grija de voi


Amelia T.

8 comentarii:

Andra T. spunea...

asta mi place:x

Si te si prinde stilul... Pupiiici:*


Ps: nu ai cum sa renunti, cine te lasa?!

Unknown spunea...

ma bucur ca prinzi curaj pe timp ce trece..ai sa vezi ca nu va mai dura mult si vei scoate lucruri extrem de minunate cu manutele tale:*..

Amelia T. spunea...

@Andra T.:Multumesc!:*

Amelia T. spunea...

@bondarica:si eu sper,abia ast.acea zi;))!:*

Dia spunea...

Foare reusit machiajul, te prinde foarte bine:)

Amelia T. spunea...

multumesc Dia:)

Anca Buzea spunea...

Ce draguta esti, imi place cum zambesti ;)

Amelia T. spunea...

Multumesc Anca:)