marți, 19 aprilie 2011

LOTD+"fresh"makeup

Hello fetele!
Ma bucur mult si va multumesc din suflet ca ma urmariti,chiar daca machiajele mele sunt unele "modeste",asa cum obisnuiesc eu sa zic.
Acum vreau sa va arat lookul meu de azi,care de fapt nu e de azi:))(il port de vreo 3 zile),cred ca a fost o lunga perioada de timp in care chiar si la facultate ma machiam...ca la carte dar acum simt nevoia sa fiu mai naturala...mai simpla(ciudata schimbare:))),sper sa nu raman la acest nivel;))


Pentru ca imi cam da tarcoale plictiseala(nu pt.ca nu am ce sa fac,ci pentru ca mi-e draga in ultima vreme lenevirea),azi m-am mai jucat putin cu trusele mele de machiaj si cu pensulele si am realizat ceva..."fresh",zic eu;))
Dupa cum am zis si in postarea de aseara,am o problema cu pozele...nu-mi place deloc "calitatea" lor,de aceea azi am incercat sa fac poze atat in casa cat si afara la lumina naturala.Va rog sa imi ziceti daca exista vreo diferenta intre pozele facute in interior si cele din exterior,in ceea ce priveste evidentierea machiajului.



Astept parerile voastre:)
Multi pupicei

Amelia T.

2 comentarii:

Dia spunea...

Eu zic ca afara sa vad putin mai bine machiajele:)

Unknown spunea...

very nice.i am having a giveaway on my blog, that is perfect for spring&summer! a RAD BIKINI by a young Mexican designeer! check it out, you wont be disappointed ♥ i promise!